14 de mar. de 2008

Concerto de Noa

Eis as imaxes do concerto que a cantante israeli Noa, xunto co guitarrista e compositor dalguns dos temas, Gil Dor, deron esta tarde na Igrexa da Universidade, en Santiago de Compostela:

Agardando

O escenario


O comenzo

Noa

Gil Dor

... agradecido ...




... despedida ...

... bis ...

... e despedida definitiva. Nun par de palabras; breve e intenso. Esta tarde a voz de Noa acabou de gustarme do todo, e debo decir que en directo gaña en espectacularidade. Se alguén ten a oportunidade de acudir a un concerto dela, en serio que llelo recomendo.

Por certo, tivo o detalle de presentarse en galego. O recital pechouse co tema en castelán Es caprichoso el azar, que nesta interpretación a dúo con Joan Manuel Serrat ten unha acollida tan calurosa coma a que debeu sentir, hai unhas horas, por parte das douscentas persoas que alí estabamos: a palabra entusiasmo queda corta para os aplausos que Noa e Gil colleitaron.




Atualización: suscribo integramente as declaracións feitas na rolda de prensa previa ao concerto (que onte, lóxicamente, non coñecía), máis non deixa de ser triste que, a unha persoa que veu a cantar, a sometan a un interrogatorio sobre a situación política do seu país.

3 comentários:

Marta Salazar disse...

precioso! realmente muy bonito!

y qué bonita la iglesia!

ambos cantan fantástico!

qué bien vestida y pintada está ella! (perdón este comentario tan superficial, pero es que es tal la diferencia con las cantantes de por "acá arriba"!). Una diferencia abismante con las chicas nórdicas. Y qué femenina!

muchas gracias!

bucaré más de ella en YouTube!

Un abrazo muy fuerte!

J. disse...

Me alegro de que te guste. Yo es la primera vez que la veo en directo y me encantó. Si vuelvo a tener oportunidad, creo que repetiría.

Sobre la iglesia te puedo contar algo. Fué edificada en el sigro XVII por la orden de los jesuítas, que la utilizaron hasta que la pragmática sanción de Carlos III los condenó al destierro. Entonces, la propiedad de la iglesia fué atribuída a la Universidad de Santiago de Compostela, una de las más antiguas de Europa (fué fundada en el s.XV), a la cual todavía pertenece.

En ella se organizan conciertos como este (tiene fama de tener buena acústica) y exposiciones. Justo el día del concierto albergaba una sobre la evolución de los métodos de cálculo, de los ábacos a los ordenadores. Vamos, que la USC le saca partido. ¡Saludos!

Marta Salazar disse...

gracias querido amigo!

Un abrazo muy fuerte!

PS: en mi blog de chistes, hay, hoy, un chiste judío...