17 de nov. de 2008

Un playboy con kufiya

Estou a falar do gris Mahmud Abbas, o lider desa tropa de inútiles de Al Fatah. Mira ti, todo o tempo crendo que se trataba dun aburrido, e resulta que o home co que a banda de Arafat tocou fondo é todo un truhán e un señor. Conta nunha entrevista a soprano Pilar Jurado:

XL. ¿Se ha rendido a sus pies algún mandatario?
P.J. Sííí, algunos [se ríe]. Una vez, en Palestina, un miembro del séquito del presidente me dijo que a Abu Mazen le había gustado mucho mi vestido y me preguntó si lo vería después en el hotel. Pensando que habría algún acto, le dije que claro que sí. Cuál fue mi sorpresa cuando vino a buscarme y me pidió que lo acompañase.

XL. ¿Cómo se da calabazas en un caso así?
P.J. Pues le dije que me perdonase, que estaba muy cansada.
Xa non é que negue o Holocausto con tanto énfase coma calquera superpatriota que se preze, nin que sexa incapaz, xa non digo de interrumpir, senón de limitar un chisco o roubo de canta axuda internacinal vai a dar a Palestina por parte dos secuaces da ANP, por non falar da vergoña de ver coma o que empezou coma a versión musulmana de Cáritas te expulsa do teu país,... pero que te pillen indo de picos pardos cunha treta tan burda da idea do baixo que é o prefil deste señor.




Nenhum comentário: